Obchodní podmínky

Obchodní podmínky provozovatele internetového velkoobchodu shop-vomaks.cz

Provozovatelem internetového velkoobchodu: 
www.shop-vomaks.cz je PO:
Vomaks unit, s.r.o.
IČO: 05889367
DIČ: CZ05889367
Plátce DPH
Spisová značka: C 34168 vedená u Krajského soudu v Plzni

Sídlo firmy:
Vomaks unit, s.r.o.

Tylova 473/27, Jižní Předměstí,

301 00 Plzeň

Doručovací adresa firmy:
SHOP VOMAKS
U Koupaliště 1
Karlovy Vary
360 05

Reklamace:
SHOP VOMAKS
U Koupaliště 1

Karlovy Vary
360 05

Provozní doba:
8:00-16:00 h - pracovní dny
Mob: + 420 601 350 140

Osobní odběr - popř. dle dohody:
Po-Čt v době od 10:00 do 16:00 na adrese:
SHOP VOMAKS
U Koupaliště 1
Karlovy Vary
360 05

Účty pro platby předem:

Platby v CZK: 
9915665001 / 5500  Raiffeisen BANK
( IBAN CZ xx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx )

Všechny ceny v internetovém obchodě www.shop-vomaks.cz jsou konečné včetně DPH.

S ceny obdrží kupující procentuální slevu dle obratu z prodeje - cena zobrazena po přihlášení je již s danou slevou. 



Nakupovat mohou pouze osoby s živnostenským oprávněním.

V případě že máte zájem o spolupráci, je potřeba provést registraci. 
Po registraci ověříme Vaše IČO a následně Vám budou spuštěny velkoobchodní ceny.

 

Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetové prodejny www.shop-vomaks.cz jsou závazné.
Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí!
 
Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí obchodními podmínkami nebo příslušnými ustanoveními obchodního zákoníku. 

Zákazník je srozuměn s tím, že vzhledem k různým typům monitorů, se může barva nabízeného zboží na fotkách v e-shopu minimálně lišit od barev zboží ve skutečnosti. U textilu je zboží vyhotoveno strojově, a proto může dojít k mírnému posunutí vzoru. Vzor se tedy nemusí nacházet na stejné pozici jak na fotografii. Což není bráno jako vada výrobků.

Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku odesláním objednávky v e-shopu.
 
Zboží na shop-vomaks.cz je určeno k dalšímu prodeji třetí osobě. 
Firma Vomaks unit, s.r.o. – Velkoobchod shop-vomaks.cz nenese  zodpovědnost za podnikatelské riziko našeho klienta - prodejce. Pokud náš klient objedná zboží za účelem dalšího prodeje třetí osobě –   vlastnímu zákazníkovi, který zboží nepřevezme nebo vrátí bez udání důvodů, nejsme povinní zboží zpět převzít a to z důvodů že mezi  firmou Vomaks unit, s.r.o. a třetí osobou  nevzniká žádný právní vztah.

 

Způsob úhrady
1. Dobírka: Zboží  lze koupit na dobírku, při převzetí zboží v hotovosti (osobní převzetí elektronicky objednaného zboží).
2. Převodem se splatností:  Platba převodem se splatností lze pouze při delší spolupráci.
3. Převodem:  Platba předem, zboží odesíláme až po úhradě, podklady k platbě naleznete v kopii objednávky.

Vyhrazujeme si právo, v případě, že zákazník nemá uhrazeny faktury, změnit dodání z platby předem, na platbu dobírkou.

Vyplněním nákupního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetové prodejny, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech. Přijetí a odeslání objednávky je objednavateli potvrzeno informativním mailem na zadaný mail. Dodací lhůta je mezi 2 - 10 pracovním dnem, nejpozději však do 14 - 21 pracovních dnů. V případě, že mělo dojít k prodloužení dodací doby, budeme Vás informovat.

Prodejce si vyhrazuje právo zrušit objednávku v případech, kdy se již zboží nevyrábí nebo nedodává, popř. výrazným způsobem došlo ke změně ceny u dodavatele. O této informaci je vždy VO zákazník informován.



Cena a způsob doručení zboží, cena včetně DPH.

Poštovné/přepravné je od 0 Kč (dle hmotnosti a objemu zásilky).
Cena přepravy se Vám vždy zobrazí v po vhození zboží do košíku.

Objednávka je vyšší jak 1000 Kč bez DPH, přepravné neúčtujeme. 

Při objednávce uvádějte: 
Adresu kde Vás kurýr zastihne mezi 8 - 16h.
Telefonní číslo, na které dostanete informační sms o odeslání zboží.
Tyto informace nám rovněž sdělte v případě, že zboží odesíláme přímo Vašemu klientovi.

Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč, maximálně však 300,- Kč, Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.



VRÁCENÍ ZBOŽÍ  
Neprodané zboží (vrácené zboží zákazníkem), lze jen po domluvě vrátit dodavateli dle následujících podmínek. Tyto podmínky jsou platné pro zboží nakoupeno od 20. 4. 2017, zpětně tyto podmínky nelze praktikovat.

Podmínky k vrácení zboží:

Zboží, které chcete vrátit nesmí jevit známky používání či složení, nesmí být použito či složeno, musí být v původním obalu.
Náklady spojené s vrácením si hradí odesilatel.
V případě, že zboží nebude splňovat výše uvedené náležitosti bude vráceno zpět na Vaší adresu.

Náklady spojené s vrácením vraceného zboží budou účtovány na Vaše náklady.

U vrácení zboží uvádějte vždy i důvod vrácení a číslo faktury, kde toto zboží bylo vyfakturováno.

Nelze vrátit zboží, kde kupující zaplatil na fakturu se splatností, a faktura byla uhrazena po termínu.

Důležité!

Manipulační poplatek za vrácení zboží činí 5% z ceny zboží do 5 000kč bez DPH.
Manipulační poplatek za vrácení zboží činí 10% z ceny zboží nad 5 000kč bez DPH.

O tento poplatek Vám bude snížená dobropisovaná částka za vrácené zboží.

Nelze požadovat vrácení peněz za přepravné a poplatek odeslání zboží přímo zákazníkovi. 
 

Po obdržení vráceného zboží bude provedena kontrola jakosti zboží, a pokud zboží splňuje výše uvedené podmínky, budou Vám vráceny peníze do 30-ti dnů, popř. lze na základě dohody potvrzené dobropisy dobropisovat v nově vystavených fakturách. Vracení zboží lze maximálně 5x za daný rok. Zboží, které vracíte nelze poslat na dobírku, takto zaslané zboží bude odmítnuto, náklady spojené s tím hradí odesílatel. Rovněž nelze vrátit zboží, které bylo zhotoveno pro zákazníka na objednávku, dle jeho požadavku (potisk, výšivka, individuální rozměry apod.)

Postup k vrácení zboží:

Před vrácením zboží je důležité, abyste nás předem zkontaktovali a informovali, že se chystáte zboží vrátit.

Kontaktujte nás vždy emailem reklamace@shop-vomaks.cz .

Do emailu vždy vypište přehledně:
1. Zboží, které chcete vrátit (kód, množství a název)
2. č. faktury, kde bylo zboží fakturováno.
3. Vyčkejte na písemný souhlas k vrácení zboží.

Vyčkejte vždy na potvrzení vrácení, zboží nelze vracet bez tohoto písemného potvrzení.

V případě, že bude rozhodnuto zamítavé stanovisko o vrácení, bude Vám sdělen důvod zamítnutí vrácení. Vyhrazujeme si právo zboží zpět nevzít při nesplnění výše uvedených podmínek.

 

Zboží k vrácení zasílejte na adresu:

SHOP VOMAKS

U Koupaliště 1, Karlovy Vary 360 05

Po obdržení vráceného zboží bude vše znova řádně prokontrolováno a poté Vás budeme kontaktovat.

 

Co dělat když je výrobek poškozený

Pokud převezmete výrobek a ukáže se, že je poškozený, je potřeba reklamovat nepoužitý nebo nesmontovaný výrobek a to včetně veškerých obalových materiálů, výplní atd. Je nutné tentýž pracovní den, kdy došlo k převzetí zboží, písemně oznámit vzniklý problém na e-mail reklamace@shop-vomaks.cz . Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Výrobek byl doručený zásilkovou přepravní službou

Kupující je povinen při dodání zásilky společně s přepravcem překontrolovat stav zásilky (poškození obalu, počet kusů, neporušenost lepící pásky apod.). V případě, že je poškozený obal nebo se objevují jiné skutečnosti, které nasvědčují, že by mohlo být mechanicky poškozené i samotné zboží, doporučujeme sepsat zápis o poškození zásilky s řidičem přepravní služby, případně zásilku nepřebírat. 

Výrobek jste si osobně převzali na pobočce

Přestože jste si převzali výrobek na pobočce, nelze vyloučit poškození zboží. Pro převzetí výrobku na pobočce platí stejná pravidla, jako při převzetí zásilky od přepravní služby. Kupující je povinen při převzetí zásilky překontrolovat její stav (poškození obalu, počet kusů atd.) V případě, že je poškozený obal nebo se objevují jiné skutečnosti, které nasvědčují, že by mohlo být mechanicky poškozené i samotné zboží, doporučujeme zásilku důkladně zkontrolovat a případně sepsat zápis o poškození zásilky.

 

Výjimky:

Právo na vracení zboží nelze uplatnit u zboží na přání zákazníka/zakázkové zboží - potisk, výšivka na zboží dle přání zákazníka, jiný rozměr a povaha produktů, produkt vyrobený na zakázku dle atypických rozměrů.


 

REKLAMACE – REKLAMAČNÍ ŘÁD

Důležité 
U reklamovaného zboží musí být písemná informace (reklamační protokol) s informací k reklamovanému zboží. V případě, že reklamace dorazí bez písemné informace, nebude reklamace vyřízena v termínu. Vždy je nutné tento doklad dodat společně se zbožím, abychom hned mohli reklamaci řešit.

Došlo Vám poškozené zboží?
V případě, že krabice jeví poškození, popř. je polepena páskou přepravní společnosti, vyžádejte si u řidiče zápis, kde se poznačí, že jste převzali zásilku se známkami poškození. K uznání reklamace je potřeba reklamaci nahlásit nejpozději do 24h od převzetí, při zjištění vad způsobeny přepravou - nelze tuto reklamaci uznat !

Při reklamaci postupujte následovně:
Kupující oznámí oprávněnou reklamaci písemně a to následujícím způsobem:

- na e-mailovou adresu provozovatele e-shopu reklamace@shop-vomaks.cz napište detailní popis reklamace společně s fotografií poškozeného zboží zobrazující reklamované vady.

- kupující bude prodejcem nejpozději do 3 pracovních dnů informován dalším postupu.

Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci.
Záruční doba činí 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Reklamace se nevztahuje  na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Zboží k reklamaci, prosím, zašlete na výše uvedenou adresu: Doručovací adresa firmy. O odeslání zboží k reklamaci nás informujte. Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list, který Vám pošleme emailem po nahlášení reklamace.

Lhůta pro vyřízení reklamace: Reklamace bude vyřízena ve 30 denní lhůtě.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
1. Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí),
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

2.  Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.
3.  Neodborným zacházením.
4.  Zboží bylo poškozeno živly.
5.  Pokud zboží bylo podáno k reklamaci pozdě, tzn. výrobek, či zboží bylo používáno při zjištění vady dál - nárok na reklamaci zaniká. Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci.

Práva a povinností z vadného plnění

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá. Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží. Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. U věcí prodávaných za nižší cenu nebo v akci, prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

 

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy 
(bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, 
že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), 
má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) 
nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, 
výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití. 
PRODÁVAJÍCÍ NEODPOVÍDÁ ZA VADY, KTERÉ VZNIKLY PŘI PŘEPRAVĚ.


 

Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady. 

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2017. 
V případě změn v podmínkách prodeje bude zákazník informován emailem.